Bezmaksas piegāde Latvijā visu Maiju

Upper Blogs - Ātra Stājas Uzlabošana

  • Jaungada Apņemšanās - Veselīga Stāja Ar Upper

    Jaungada apņemšanās sastādīšana palīdz mums koncentrēties uz mērķiem un dzīves jomām, kuras mēs vēlētos uzlabot.
  • Noapaļoti Pleci Un Kā Tos Koriģēt

    Vai sēžot esi pamanījis, ka tavi pleci ir pavirzīti uz priekšu, un stāja pasliktinās? Visas darbības, kuru dēļ tu regulāri vai ilgstoši skaties uz priekšu un uz leju, var veicināt noapaļotus plecus.
  • Stājas Un Gaitas Evolūcija

    Tāpat kā mūsu senčiem bija jāizveido rīki, lai izdzīvotu, arī mums ir vajadzīgi pareizie instrumenti, lai izveidotu veselīgus ieradumus, kas nodrošinās mūsu nepārtrauktus panākumus.
  • Kā Strādāt Pie Savas Pašpārliecības?

    Šis ir lielisks laiks, lai strādātu pie savas pārliecības un apziņas stāvokļa. Kad laikapstākļi nelutina un liekas, ka visa pasaule jūk prātā, atceries, ka pašpārliecība sākas ar tevi.
  • Sēdēšana Uz Grīdas - Stājas Un Veselības Ieguvumi

    Krēsli ir pārvērtēti - ir pienācis laiks atgriezties pie sēdēšanas uz grīdas un paļaušanās uz mūsu pašu ķermeni atbalsta nodrošināšanai.
  • 10 Padomi Pozitīvai Ķermeņa Valodai

    Tā kā 60-80% no sarunas veido neverbāla komunikācija, ir svarīgi pārliecināties, ka mūsu ķermeņa valoda ir pozitīva.
  • Kā Sēdēt Darba Intervijas Laikā?

    Šajā rakstā mēs apskatīsim, kā sēdēt darba intervijas laikā, lai maksimāli palielinātu savas iespējas tikt pie sava sapņu darba pat tad, ja darba intervija norit attālināti.
  • Kā Atvieglot Muskuļu Saspringumu Plecos Un Kakla Daļā?

    Ir vairāki faktori, kas var izraisīt sasprindzinājumu plecos un kakla daļā, kas ir plaši izplatītas mūsdienu sabiedrībā. Par laimi, ja ikdienā pievērs uzmanību šīm niansēm, tev būs daudz vienkāršāk atbrīvoties no sāpēm.
  • Kā Uzlabot Stāju Birojā?

    Daudzi no mums darbā sēž pie rakstāmgalda apmēram 8 stundas dienā. Tā kā vienā vietā tiek pavadīts tik daudz laika, ir svarīgi domāt par to, kā uzlabot stāju pie rakstāmgalda.
  • Kā Sēdēšana Ietekmē Stāju?

    Sēdēšana var izraisīt sāpes un kustību disfunkciju. Šajā rakstā mēs izpētīsim dziļāk kā sēdēšana sabojā stāju un ko iesākt, lai uzlabotu stāju.
  • 7 Veidi Kā Pārliecināta Stāja Var Uzlabot Tavu Apziņas Stāvokli

    Kāpēc mēs jūtamies pārliecināti? Galu galā tas notiek tad, kad mēs pilnībā sev noticam. Bet tajās dzīves jomās, kurās mēs esam mazāk pārliecināti par sevi, laba stāja var palīdzēt palielināt mūsu pārliecību.
  • 5 Veidi, Kā Praktizēt Pateicību Ar Labu Stāju

    Kāpēc praktizēt pateicību? Izmantojot ikdienas vingrinājumus, pastāv spēcīga saikne starp laimi un pateicību. Mēs nerunājam par augstas intensitātes aerobiku.